- Ciutat Vella
- El Gòtic
Exposició d'art «La gent de Barcelona»
L'Associació Antic Gremi Revenedors, 1447, presenta l'exposició del Premi Renart 2026. La mostra exposa les obres guanyadores i les finalistes de la IV edició d'aquest certamen de pintura.
La IV edició del Premi Renart ha posat el focus no en la ciutat com a escenografia, sinó com a retrat col·lectiu. L’Associació ha triat “La gent de Barcelona” com a subjecte pictòric: retratar l’ànima de la ciutat a través de les persones que l’habiten.
Els artistes exposats són: Filio Acosta, Fernando Arribillaga, Carles Castellví, Juana Céspedes, Javier Corral, Rita Devant, Hugo Hidalgo, Berto Martínez, Marga Martínez, Llorenç Peret, Francesc Puig, Ángeles Rey, Enric Servera, Tuike Souza, Gerard Torres i Mireia Vilà.
Horari: De dilluns a divendres de 17 h a 20 h i els dissabtes 20 i 27 de juny de 10 h a 14 h.
Ubicació: Plaça del Pi Núm. 3 1r pis.
Entrada gratuïta