- Eixample
Gaza i nosaltres
Que podem fer nosaltres?
Debat + documental "sal a la ferida"
El proper dijous 2 de juliol a partir de les 19h tenim un esdeveniment molt especial: Parlarem de la situació a Palestina i què podem continuar fent des d'aquí... No deixem de parlar de Palestina! ✊🏾🇵🇸
Per això ens acompanyaran la Cristina Mas (periodista i membre de Lluita Internacionalista), la Zu (Prou Complicitat) i la nostra companya Teresa, sòcia de Foodcoop i membre de la Global Sumud Flotilla, que va participar a la darrera flotilla cap a Gaza d'aquesta primavera.
Acabarem l'acte amb la projecció del documental "Sal a la ferida", que explica les relacions del sionisme amb l'empresa ICL que opera a Catalunya explotant les mines de Súria i Sallent, i relacionarem també l'afectació ambiental que això suposa al nostre territori. La projecció serà al nostre passatge, a la fresca! 😉
L'activitat serà oberta a tot el públic i al llarg de la tarda tindrem paradetes de col·lectius de suport al poble palestí. 🫂
No us ho perdeu!!